vineri, 7 august 2020

DESPRE CĂRȚI

DESPRE CĂRȚI Motto: - ,,Cărţile mele, eu sunt.” – Anatole France * Pentru mine cărțile au fost întotdeuna atele transparente trainice care mi-au sprijinit sufletul în momentele de restriște ori suferință fizică, un leac primit de la poeții și scriitorii pe care i-am ”sorbit” în decursul existenței mele. * Cartea: este biruința rostirii asupra gândului, dăltuită în carnea filei albe. * Cartea: este un permis de liberă trecere spre sfera sufletului și a imaginației în care scrie că poți călători în lumea visului, dar și în visul lumii, că poți să iubești și să fii iubit, fără nici un tribut plătit vieții, altul decât consolarea. * Cartea: acel loc intim din inima noastră înconjurat de ziduri înalte, inaccesibile oricărui cățărător indiscret, unde ne refugiem adesea când lumea exterioară devine un loc banal, nefrecventabil, chiar primejdios. * Oamenii se împart în două categorii: unii care citesc multe cărți și nu se plictisesc, alții care se plictisesc dacă citesc o carte, de teamă să nu-și încarce inutil memoria, câtă vreme există carduri cu memorie mai mare și hard-disk-uri performante la laptop-uri și telefoane celulare. (ioan sabin pop)

Niciun comentariu: