vineri, 7 august 2020

ÎNTRE TARTAR ȘI CÂMPIILE ELIZEE

ÎNTRE TARTAR ȘI CÂMPIILE ELIZEE de dimineață m-am trezit copil și-am început să alerg după fluturi de îndată ce florile au sorbit toată roua înainte de prânz eram adolescent cu roiuri de fluturi purtători de amor și ritm tahicardic în piept după prânz am devenit adult responsabil am izgonit fluturii și-am efectuat testul IQ pentru urcușul zorit pe scara ierarhică pe la chindie am ajuns ,,homo politicus” și am legiferat pentru fluturi interdicția de a-și exercita dreptul la zborul în roi pe la orele serii m-am trezit bunic preferat cu nepoții pe genunchii senectuții și cu fluturii albi roindu-mi la tâmple ce va fi la miezul de noapte pot doar intui toți fluturii vor fi negri prea negri iar vârcolacii vor mânca luna pe îndelete doamna de la Miezul Nopții în dans ritual va duce poruncă lui Charon bătrânul luntraș să treacă peste Acheron cu sufletul meu ...fi-va Tartarul ori Câmpiile Elizee locul sortit?! (ioan sabin pop)

Niciun comentariu: