vineri, 7 august 2020

ÎMBĂTRÂNESC...

ÎMBĂTRÂNESC... - Ioan Sabin Pop (Marianei) Îmbătrânesc, și viața mea Refuză epoca modernă; Așteaptă liniștea eternă, Dar astăzi încă tot te vrea. Alt`dată versurile mele Ființa ta le îndrăgea Și inima-mi se bucura, Dar astăzi ai uitat de ele! De păstorești un ,,prea târziu” Și n-o să mai îmi ieși în cale, S-or stinge farmecele tale, În pieptul meu, ca-ntr-un pustiu. De simți iubirea-mi idolatră, Să-mi fii trifoi cu patru trifoi, Iar eu, scânteia cifrei ,,doi”, Cât focul nu e stins în vatră. De vezi că-ți sunt încă aproape, De-auzi că încă te mai chem, Rămâi în forul meu suprem, Fără de negură sub pleoape. Îmbătrânesc, dar viața mea Te cere azi ca și-altădată, Te vrea de spaime dezlegată, De noapte și de boala grea. Îmbătrânesc, și viața mea Se trece-n alb, dar... tot te vrea.

Niciun comentariu: