vineri, 7 august 2020

PLACEBO INFIRMAT

placebo infirmat ca să-mi pot atenua durerile iubirii am încercat să potolesc gâlceava gândului așa că am urmat un tratament cu passiflora – o plantă tropicală agățătoare cu tulpină lemnoasă și flori albăstrii – recomandată în terapiile de tip „placebo” dar mintea mea surprinzător de abilă a refuzat tratamentul fals și a galopat îmbufnată pe cărările acelorași simptome greu de suportat apoi constrâns de pretențiile unui orgoliu rănit am apelat din superstiție și disperare la statul în cap de trei ori pe zi la purtarea unei brățări norocoase și chiar a unei șosete roz în timpul somnului – la gândul că voi fi fost deocheat de cineva – dar mintea mea surprinzător de abilă nu s-a lăsat păcălită și nu a gândit pozitiv nicidecum poate boala să fie mai gravă decât o percep poate inima să se fi coalizat cu mintea ori poate trebuia mai întâi să dau foc poemelor cu dedicație pe care imprudent mi-am scrijelit numele sufletului îndelung primitor acum nu reproșez nimic acestor medicamente acum nu mai vreau decât să las durerea în pace acum înțeleg că ea este zeița aurora care deschide soarelui porțile dimineții și mie bolnavului de iubire porțile poeziei oricum placebo a fost infirmat (ioan sabin pop)

Niciun comentariu: