vineri, 7 august 2020

SOMN HIPNOTIC

somn hipnotic aș vrea să-ți fiu tu să îmi ieși în cale cu sânii răzvrătiți și talia subțire la numai două buze depărtare eu nebunatic să îmi ies din fire cu gândul posedat și foarte hotărât să mă abat precum un uragan să rup șiragul roșu de mărgean ce cu trufie îți stăruie la gât aș vrea să-ți fiu tu să îmi ieși în cale precum o oază celui din pustiu la numai două buze depărtare eu nebunatic cu vrere absolută să te sărut prelung și furios așa cum valul mării țărmul îl sărută apoi să mă cobor ceva mai jos la lupta despre care nimeni nu discută aș vrea să-ți fiu tu să îmi ieși în cale precum beția pentru un narcotic la numai două buze depărtare eu nebunatic cu impuls erotic să mistui leacul întru adorare și-apoi să cad în somnul cel hipnotic din care retrezit să fiu eliberat de-anxietatea și furia ce m-au dominat hipnoza – somnul ce mă deconspiră cu adevărat (ioan sabin pop)

Niciun comentariu: